pondělí 17. března 2014

Pokrytec

Sama sama sama sama samotinká.
Ale jdi už pryč z mé hlavy, ty slovo o čtyřech písmenkách, zabíjíš mě, nedá se tu soustředit.

Sama. Co je na tom špatnýho? Sakra, co? Jediný, co je na tom špatný, je ten fejsbuk, asi tak. Byla jsem s friends na párty, byla jsem lyžovat, jedla jsem parádní jídlo, byla jsem venku s partou, selfie a selfie, nejlepší lyžák evr. Sakra, proč tohle existuje? Taková evil věc, fakt že jo. Já si pak přijdu, že o proti tady těm sdílečům nemám život. Ale nikdy jsem nebyla moc chlubič. Mohla bych se chlubit do nekonečna and beyond, ale z nějakého důvodu to nedělám, asi mi to nepřijde jako TO ONO, co dává meaning lidskému životu. Omluvte mě za tu anglinu, to se jinak nedá, musím mít trochu swáž, když to sem píšu, ne?

Hele, jdu se chlubit právě teď. Protože já 1) žiju život, 2) je to dost cool, 3) ne, nejsem jako vy, 4) ale třeba vám to někdy dojde, vy zmrdi. Haha.

Kdybych měla svůj eplík a cool postavení ve společnosti, určitě bych sdílela hodně věcí, jako např.:
1) 14 dnů v Anglii
2) poprvé instruktorkou na táboře
3) práce s hadrama, úmorné, ale lidi by to lajkli, to je jasný
4) jak hraju na klavíra
5) jak jím healthy a posiluju a někdy se vyfotit ve sportovní šprndě, ať si myslí, jak makám
6) mám sadu Harryho Pottříka v aj, celou, limited edition
7) mám pyžamo rolling stones
8) koupila jsem si skyrim
9) mám ráda kakao
10) byla jsem na bowlingu
11) čtu knížku
12) sedim na záchodě

a tak dále.

Ale já to nedělám. A to z jednoho prostýho důvodu: proč by se někdo měl srát do toho, co dělám? Proč by to mělo milion lidí vědět jen když si otevřou můj profílek? Jo a taky jsem byla na koncertě One Republic, a odolala jsem taky!

Taaak to je pěkně pokrytecký, pokud jste si nevšimli.
Ale i tak s tím nesouhlasím. To jsem napsala, abych se přesvědčila, že to stojí za to.

Žádné komentáře:

Okomentovat